Mini-vacanță la Rimetea, Alba

Weeekend-ul trecut am reușit să ajungem în Alba, mai exact la Rimetea! Chiar mi-a spus o colegă că această zonă e o zonă foarte explorată în ultimul timp, deoarece multe persoane au pus poze pe social media din aceasta zonă. Și chiar așa este, eu una așa am luat decizia de a merge într-un short trip. Rimetea e aproape de Cluj, dar și de Aiud, Alba.

Partea buna în toată această poveste, e că, acest sat deși foarte vizitat în ultimul rând, e foarte safe, mult mai safe decât zonele din Sibiu. Locul e atât de mare, dealuri, munți, încât e foarte simplu să nu te întâlnești cu multă lume.

cccc

Ei bine, am plecat din București vineri, ora 10:00 și am ajuns în jur de ora 18:00 în Rimetea. Sper că nu are rost să vă mai zic că am mers pe o singură bandă până acolo, că am stat în blocaje, pentru că asta știți deja ce drumuri avem și cât de greu ajungem în zona de centru a țării.

( nu vorbim aici de autostrazi)

În orice caz, Valea Oltului are peisaje frumoase, nu are niciun rost să nu te bucuri de ele și să te încarci negativ.

Rimetea (Torockó) este singurul sat din România distins cu premiul Europa Nostra al Comisiei Europene pentru conservarea patrimoniului cultural material.

Citeste mai mult: adev.ro/pbby7y

Ei bine, cum să nu vrei să vezi asta. Toate detaliile istorice sunt extrem de bine scrise mai sus.

Părerea mea sinceră și adevarată e că locul e mirific, pare ireal, desprins din povești. Ce să mai zic de oameni, parcă ei sunt și mai ireali. Liniștiți, calmi, parcă nici nu există virusul în zonă.

s

Noi am stat fix în sat, la Casa Kiraly, o afacere de familie, cu oameni foarte ospitalieri și foarte fericiți.  2 zile cu mic dejun și cină au costat 600 lei. As vrea să menționez că e o pensiune care are cam tot ce îți dorești, dar în special, un peisaj către munte. Ce m-a impresionat aici, a fost cina, cu ciorbe, gulaș, gomboți, pălincă, totul home made, extrem de bun. Locația este perfectă pentru familii, tineri, nu contează. Mai sunt și alte pensiuni în sat, chiar și în satul vecin, Colțești, e un conac. Oferte există, la un preț extrem de mic.

Ce poți să faci aici? Poți să respiri, să mânânci încet, să te plimbi pe munți și dealuri, să faci trasee, să te plimbi în satul vecin până la cetatea din Colțești, să bei o cafea bună de la cafeneaua din sat, într-un cuvant  - să trăiești, să nu te grăbești! E locul potrivit să te deconectezi, mai ales că nu prea există semnal la telefon.

cc

hh

cc

Vă recomand să aveți bani cash pentru toată vacanța! Aveți grijă de voi, indiferent unde mergeți!

*Pozele nu au filtru! Ne vedem pe Instagram!

Adaugă comentariu

HTML limitat

• Taguri HTML permise <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.
Imagine CAPTCHA
Introduceti caracterele din imagine.