Vacanță în Lefkada - în timpul Pandemiei

După cum bine știți, iubesc tare mult Grecia și, în special, frumoasa insulă Lefkada.

s

Ei bine, voiam să vă împărtășesc cum a decurs vacanța noastră, mai ales în această perioadă dificilă pentru a călători. În primul rând, vreau să vă spun tuturor, că a fost o decizie spontană, curajoasă și oarecum nebunească. Noi deja ne amânasem vacanța din Grecia și eram convinși că anul acesta nu mai mergem. Dar pentru că eram surmenați și obosiți de stat în casă și toată această perioadă de stres, ne-a adus tot felul de stări, am decis că trebuie să ne deconectăm de muncă și casă și să plecăm.

Zis și făcut! Am sunat la începutul lunii Iulie la proprietar în Grecia și l-am întrebat dacă ne mai poate primi. A fost ok, chiar a anulat gratuit vacanța pe Booking și am plătit cash la hotel. Nu e un lucru ortodox, dar grecii sunt la limita subzistenței și chiar cred că perioada asta le-a pus capac.

Asigurarea de călătorie!

Primul lucru pe care l-am făcut, a fost să ne achiziționam o asigurare de călătorie.

Noi am optat pentru una Uniqa Asigurări, dar sigur găsiți alte opțiuni, important e să fie menționat și asigurare în caz de infectare.

Mască, dezinfectant, răbdare și m-am înscris pe un grup de Facebook, care are o comunitate extrem de activă și m-a ajutat să mă montez psihic pentru orele de așteptare de la Kulata. Îl găsiți aici – Vacante în Grecia: Info utile.

Am mers pe timp de noapte, plecat din București la ora 22:00 și am ajuns la 5:45 la coada de 7 km de la vamă. Drumul a fost relativ ok, chiar s-a circulat bine, mulți români, cumva am mers în tandem.

4 h de așteptare, dar am trecut fără probleme, fără test sau stat la coadă. Singurul și cel mai mare inconvenient a fost că nu existau toalete. Știu că acum s-au schimbat lucrurile la intrare, mult mai strict, dar asta nu ar trebui să vă împiedice să vă bucurați de o vacanță frumoasă.

cc

Lefkada a 3a oara?

Chiar se mirau niște amici, cum de am mers tot aici. Am mers tot în Lefkada, deoarece voiam un loc pe care să-l cunoaștem, știam unde nu sunt plajele aglomerate, locurile. Găsiți un articol detaliat scris de mine anul trecut, care să vă ajute să descoperiți aproape toată insula.

Anul aceasta nu am alergat, am mers la plajele care ne-au plăcut mereu, dar am mers și în câteva locuri noi, cum ar fi plaja Poros, foarte frumoasă, cu pietre albe, deloc aglomerata și cu o apă caldă. Există locuri de parcare, șezlonguri și taverne. V-o recomand! 10 euro, 2 șezlonguri.

cccc

Plaja Agios Nikitas – anul trecut nu am stat efectiv pe această plaja, doar am fost în trecere spre Milos. Sătucul e foarte frumos, modern, plaja e cu nisip fin, a părut cea mai prietenoasă dacă ai copilași mici. Nu sunt șezlonguri!

ccc

Nidri Waterfall – ei bine, am cautat aceasta cascadă de am înnebunit, cumva pin-ul pe Waze nu e cel corect, încercați de mai multe ori și de pe Google Maps. Dacă o să o găsiți, cu siguranță nu o să regretați, deoarece e spectaculoasă. Am mers de dimineață și nu era aglomerat, iar așa am reușit să intrăm în apă ( care era rece ca gheața) și să facem poze.

xx

Amente Restaurant & Cocktail Bar – în prima zi când am ajuns la cazare, am aflat despre un nou loc, spectaculos, romantic, deasupra norilor, pe un vârf de munte, de unde poți vedea asfințitul. Am ales să facem rezervare pentru sâmbătă seara, când erau invitați 2 violoniști. Aproape că mi-au dat lacrimile de cât de frumos a fost. Vă recomand să mergeți! Îi găsiți aici!

gff

Siguranță!

M-am simțit în siguranță, mai ales pe plaje, unde nu a fost aglomerat. La unele am fost aproape singuri, deci nu ar trebui să aveți griji.

La restaurante, depinde. Unii ospătari purtau mască, cei mai mulți, nu! Unora le-am spus să păstreze distanța când vorbeau cu noi, asta pentru că erau destul de relaxați. Am purtat masca prin magazine, pe unde era aglomerație, pe unde voiam să ne luăm suveniruri. Eram cam singurii cu măști, toată lumea e foarte relaxată, indiferent că vorbim de greci sau români. Eu una nu văd o problemă să porți mască, chiar dacă pari ciudat. Mai bine așa, decât bolnav.

Prețurile sunt la fel! Drumul de întoarcere a fost normal, fără stat în aglomerație sau vamă.

Vă urez tuturor, vacanțe fără griji!

Mai multe foto găsiți pe pagina mea de Instagram și tot acolo vă pot ajuta cu mai multe info.

Follow @oanamihaila - oideecreativa

*pozele nu au filtre

Adaugă comentariu

HTML limitat

• Taguri HTML permise <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.
Imagine CAPTCHA
Introduceti caracterele din imagine.