Să ajungi în Maldive nu e imposibil!

Maldive a însemnat pentru mine un restart!

Cum probabil știți la începutul lunii Ianuarie am fost plecată în vacanță, în Maldive. Ei bine, mi-a luat destul de mult timp să povestesc cum a fost toată experiența pe blog, asta pentru că am fost destul de ocupată și am preferat să scriu acest articol când mă liniștesc puțin.

Cum am ajuns noi tocmai în Maldive? Dacă am cheltuit 10.000 euro sau dacă a fost drumul horror, o să vă povestesc, cine știe, poate vă văd curând pe acolo.

Primul lucru pe care vreau să-l menționez de la bun început: Maldive nu a fost în planul meu de călătorie niciodată. Asta pentru că acest loc e prezentat în general ca o destinație unde ajung cei mai bogați oameni, vedete, influenceri și lista poate continua. Dar, "dar-ul" cel mai mare, a venit când mi-am dat seama că noi chiar putem ajunge, cu un buget mediu și să trăim o super experiență.

Cu toții am resimțit anul 2020 ca fiind greu, iar noi ( eu și soțul meu), am avut un an în care ne-am dedicat 100% la muncă, am lucrat intens și la finele anului am simțit o nevoie de evadare acerbă. Și ce credeți, am avut norocul să primesc de la agenția Karpaten o informare că au facut oferte către Maldive, bilet direct (fără escală), cazare și alte facilități, la prețuri foarte bune și acceptabile. And this was great for us. Nu am stat pe gânduri, pentru că sincer nu cred că într-o perioadă normală ( fără covid), am fi mers și am achiziționat vacanța.

Observ că ei încă mai au oferte bune si vă recomand să prospectați!

10 lucruri care mi-au plăcut la toată situația aceasta:

1. Oferta generoasă de la agenție, în sensul că găsiți multe insule si multe posibilități de cazare. Preturi decente, probabil o săptamană în Poiană, costă mai mult decât Maldive o săptămâna.

2. Zbor direct din București, 8 h jumătate, dar a trecut destul de bine la dus, ai 2 mese în avion, apă, cafea și ceai, sucuri. ( Compania Gulliver - Bulgaria) Sunt chiar safe! Au un wifi intern, unde găsești filme si muzică.

3. Am trecut foarte repede de securitate, cu tot ce a însemnat acte și bagaje. ( Maldive)

4. Foarte profi tot drumul pana la locatie, am fost asteptați de un reprezentat la porti si ajutați sa ajungem pe insulă. Nu ne-am pierdut, a fost chiar nice.

5. Primirea în resort, oamenii au un vibe super bun și e important sa stiti ca ei poarta masti mereu la 30 de grade.

6. Faptul ca nu am purtat masca 7 zile, deloc, a fost wow si totodata ciudat.

7. Insula superba, nici pozele nu pot descrie apa albastra, nisipul alb extrem de fin, atmosfera, pestii, palmierii. Totul e mirific.

8. Mancarea diversificata, bufet, fructe exotice mereu si kids friendly.

9. Petrecerile seara, karaoke!

10.  Legi, singura pisică de pe insulă.

gff

As putea ușor să ajung la 100 de lucruri care mi-au plăcut, dar le țin și pentru sufletul meu.

Cert e că, nu există să nu-ți placă!

Ce nu mi-a plăcut foarte mult a fost cafeaua, nu era cea mai bună cafea. Prețul la SPA destul de mare, peste 90 de dolari, 50 minute.

Alte lucruri de ținut cont! E nevoie de test ( normal, de ce ai vrea sa pleci bolnav). Valabil la noi la aeroport, implicit acolo, 96h.

În avion stai cu mască pe tot parcursul zborului, dar na, e safe, toată lumea fiind testată. La întors noi nu am dat masca jos deloc, pentru că știam că șansele să ne infectam sunt mai mari.

Nu trebuie să-ți iei prosoape de plajă, rogojine, găsești. Neapărat cremă cu spf 50.

La noi in resort făceau curățenie de 2 ori pe zi. Vă recomand să vă luați prosop de față în bagaj.

Partea bună e că fiecare stă la el pe insulă, astfel scade riscul de infectare.

Legat de cazare, noi nu am optat la căsuțele pe ponton, în primul rând, pentru că prețul era triplu, în al doilea rând, valurile noaptea se auzeau din camera noastră destul de tare și acolo sigur noaptea sunetul lor era și mai puternic. Eu una și dacă aud dușul la vecini mă trezesc, deci nu era o idee bună.

Dacă vrei, poți să mergi la SPA, să faci activități în apă, înot cu delfinii, pisicile de mare și baby shark, din ce am înțeles sunt inofensivi. Noi nu am făcut că nu știu să înot, dar din ce am văzut, e nice. Prețurile sunt destul de măricele în jur de 100 de dolari experiența/persoană.

Ar fi multe de spus, povestit, cert e că ne-a plăcut, mai strângem bani și mergem!

#funfact

Când am ajuns în aeroport în Maldive, diferența de fus orar față de România era de 3h, dar când am ajuns pe insulă ( adică la 30 min distanță de aeroport), diferența era de 4h.

Vă aștept pe Instagram pentru mai multe poze/ întrebări!

Adaugă comentariu

HTML limitat

• Taguri HTML permise <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.
Imagine CAPTCHA
Introduceti caracterele din imagine.